20.-21. septembril toimus 11.LR klassi väljasõit ja looduslaager Saaremaale.

Reisiprogramm sai päris tihe, sest tutvusime Saaremaa ajaloo, kultuuri ja loodusega. Esimese peatuse, ühispildistamise ja virgutusvõimlemise tegime Laimjalas. Laimjalas sellepärast, et seal on väga ilus ja hariv lille- ja liblikapiltidega bussipeatus.

Järgmine peatus oli Kuressaare piiskopilossis, kus külastasime näitust „Viikingid enne viikingeid“.

Lõunat sõime uues Saaremaa Gümnaasiumis, kus direktor isiklikult tutvustas meile vastvalminud koolimaja ja klassiruume.

Pealelõuna veetsime looduses Sõrve poolsaarel. Giid Anniga kohtusime Salmel ja vaatasime üle viikingilaevade leiukoha.

Edasi sõitsime ja matkasime Sõrve poolsaarel, kuulsime huvitavaid lugusid rahvapärimusest, ajaloost ja loodusest. Sõrve poolsaar on üks väheseis kohti, kus võib looduslikult kasvamas näha luuderohtu, mida kohalikud „völud“ kasutasid ka rahvameditsiinis.

Ööbisime RMK Mändaja loodusmajas.

Teisipäeval külastasime Vilsandi Rahvuspargi keskust Loonal ja käisime Allikasoo matkarajal Viidumäel. Koduteel peatusime Panga pangal, Maasi maalinnas ja Üügu pangal Muhumaal.